دکوراسیون داخلی

انواع دکوراسیون

دکوراسیون داخلی

انواع دکوراسیون

صندلی اداری ارگونومیک

محبوبیت خرید صندلی اداری ارگونومیک در حال افزایش است، زیرا بسیاری از افراد ساعات طولانی‌تری را در محیط خانه یا اداره کار می‌کنند، بنابراین نیاز به صندلی مناسب‌تری دارند. صندلی‌های ارگونومیک برای حمایت از شکل طبیعی ستون فقرات طراحی شده‌اند که به نوبه‌ی خود از افتادگی شانه‌ها جلوگیری می‌کنند و فشار را بر سایر قسمت‌های بدن کاهش می‌دهند. حتماً شما هم نام دیگر این صندلی‌ها را شنیده‌اید. این صندلی‌ها را با نام «صندلی 24 ساعته» می‌شناسند.

مزایایی مانند قابلیت تنظیم و پشتیبانی از کمر در مقایسه با انواع دیگر صندلی‌های اداری، نشان می‌دهد که خرید صندلی اداری در درازمدت مقرون‌به‌صرفه است به علاوه آن‌ها دوام بیشتری نسبت به صندلی‌های چرمی دارند.

صندلی اداری مشبک

صندلی اداری می‌تواند در مدل‌های مشبک خریداری شود. این صندلی‌ها رایج‌ترین نوع صندلی اداری هستند و پشتیبانی خوب و قابلیت تنفس دارند. ضمن اینکه با قیمت مناسبی خریداری می‌شوند.

منظور از قابلیت تنفس این است که صندلی اداری مشبک طوری طراحی شده که می‌تواند گردش هوا بین بدن شما و صندلی را تسهیل کند. همچنین اگر چیزی بر روی صندلی بریزید، تمیز کردن آن آسان است. از معایب صندلی‌های مشبک نیز باید به افتادگی آن بعد از استفاده طولانی مدت اشاره کرد.

صندلی اداری چرمی

خرید صندلی اداری چرمی نسبت به صندلی‌های مشبک کمتر رایج است. این صندلی‌ها برای نشستن‌های طولانی مدت مناسب هستند. ضمن‌ اینکه آن‌ها به‌راحتی با یک پارچه مرطوب یا آب و صابون پاک می‌شوند.

از معایب این صندلی باید به هزینه بیشتر آن نسبت به صندلی مشبک اشاره کرد. همچنین این صندلی بیش از صندلی مشبک، مستعد آسیب است که این آسیب می‌تواند خراشیدگی، سفید شدن یا ترک خوردن چرم در طول زمان باشد.

چقدر باید برای خرید صندلی اداری هزینه کنم؟

صرف هزینه بالا برای خرید صندلی اداری به معنای کیفیت بالای صندلی نیست. با این وجود، هنگام خرید صندلی صرفاً نباید بر روی ارزان بودن متمرکز شوید. چه بسا این ارزان بودن می‌تواند با عدم رعایت استانداردها یا استفاده از مواد بی‌کیفیت همراه باشد. واقعیت امر این است که اکثر صندلی‌های مقرون‌به‌صرفه به جای چرم از مش ساخته شده‌اند، بنابراین بهتر است نوع متریال استفاده شده در صندلی‌ها را نیز در نظر بگیرید.

 

صندلی‌های گران قیمت نیز به احتمال زیاد برای هر فردی قابل تنظیم هستند و محدوده وسیعی از پشتیبانی و تنظیم را بدون در نظر گرفتن اندازه یا وزن شما فراهم می‌کنند. آن‌ها اغلب با ضمانت‌های طولانی‌تر ارائه می‌شوند. بیشتر صندلی‌های اداری معمولاً در رنگ مشکی تولید می‌شوند، بنابراین اگر به دنبال رنگ متفاوت هستید، ممکن است نیاز به تعیین بودجه کمی بیشتر داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.