-
نکاتی برای انتخاب مبلمان اداری مدرن
شنبه 25 خرداد 1398 07:59
یک طراحی مدرن در محیط کار نیازمند وجود مبلمان اداری مدرن هم هست. وجود وسایل مدرن، محیط کار به روزی برای شما ایجاد میکند. به این ترتیب که اگر فردی برای اولین بار به شرکت شما مراجعه کند، این حس در او ایجاد میشود که علم و روشهای شما در کار مدرن و به روز است و نباید از شما توقع فکر سنتی و قدیمی را داشت. چشم انسان در...
-
پایه مانیتور، یک قدم برای سلامتی شما
شنبه 18 خرداد 1398 14:18
وجود برخی وسایل در عین مهم بودن، به چشم نمیآید. اگر بدانید یک زیر مانیتوری تا چه حد از سلامت جسمانی شما محافظت میکند همین حالا برای خریدش تصمیم میگیرید. پایه مانیتور به منظور تنظیم ارتفاع مانیتور شما در جهت دید شماست. زمانی که به سیستم خود با زاویه مناسب نگاه کنید نیازی نیست تغییر وضعیت دهید و به اندام خود فشار...
-
نکاتی برای خرید استیکر شیشه
شنبه 11 خرداد 1398 11:44
استیکرها، برچسبهایی هستند که بر اساس ساخت آن میتوان بر روی دیوار، شیشه، یخچال، درب چوبی و فلزی و … چسبیده شوند. کارایی استیکر معمولا برای جنبه تزیینی است. شیشه شفاف است. اگر در محل کار نیاز به نصب پارتیشن اداری از نوع شیشهای دارید، میتوانید به کمک استیکر، هم فضا را زیباتر کنید و هم حریم کارمندانتان را تا حدی حفظ...
-
با وسایل محل کار خود تنها نیستید!
سهشنبه 7 خرداد 1398 10:49
خستگی در محیط کار با عوامل زیادی میتواند رفع شود. باید قلق خستگیهای خود را بدانید. هر فردی علایقی دارد. شما باید بدانید چه چیزی در محل کار سر حالتان میکند. مخاطب این مقاله بیشتر افرادی هستند که تمام وقت خود را در شرکت میگذرانند و کمتر برای ماموریت شغلی از اداره خارج میشوند. چرا که افرادی که از شرکت خارج میشوند و...
-
استفاده از زیرپایی اداری، خوب یا بد؟
چهارشنبه 1 خرداد 1398 05:37
زمانی که قرار است ساعتها در روز را به کار بپردازید، به خصوص وقتی که مدام پشت کامپیوتر به حالت نشسته قرار دارید، باید در درجه اول به فکر سلامت جسمی خود باشید. شاید فکر کنید ساده است و فقط باید صندلی خود را تنظیم کنید. خیر! شما باید حواستان به تمامی استانداردهای وسایلتان باشد. از نور مانیتور گرفته تا حتی نحوه نشستن...
-
توصیههایی برای داشتن دفتر کار خوب
شنبه 28 اردیبهشت 1398 11:42
برای داشتن یک دفتر کار خوب نیاز نیست حتما هزینههای زیادی پرداخت کنید. شما راههای بسیاری دارید. عوامل بسیار زیادی باعث میشود که کارمندان در یک محیط احساس خوب داشته باشند و محیط کاری خود را به خوبی نام ببرند. اول از هر چیزی باید به هوای محل کار و سیستم تهویه آن توجه کنید. معماران، دفترهای کار را طوری طراحی میکنند که...
-
انتخاب کمد دیواری مناسب برای فضای شما
سهشنبه 24 اردیبهشت 1398 08:50
کمد دیواری قفسههایی هستند که نظم تعدادی از وسایل ما را به عهده میگیرند. زمانی که نقشه یک ساختمان را میکشند یکی از مهمترین فضاهایی که در نظر میگیرند محل نصب و جایگذاری کمد دیواری است. این موضوع آنقدر مهم است که زمانی را که برای بازدید از خانه جهت خرید یا اجاره آن میرویم، وجود کمد دیواری در اتاقها یک آپشن به...
-
بررسی خرید مبلمان اداری چرم
شنبه 21 اردیبهشت 1398 11:22
اگر قصد خرید مبلمان برای شرکت خود دارید عجله نکنید. شما باید خیلی از جوانب را در نظر بگیرید تا به بهترین انتخاب و خرید خود برسید. ما در این مقاله سعی میکنیم برخی از مزیتهای خرید مبلمان اداری چرم را به شما بگوییم. شاید نظرتان در رابطه با خرید اجناس دیگر تغییر کند. اما بدون شک به اطلاعات شما افزوده میشود و بهتر...
-
کارکرد میز کار گروهی در شرکتها
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 11:05
میز کار گروهی، میزهای نسبتا بزرگی هستند که بر اساس نیاز شما برای کارمندانتان تقسیم فضا میشوند. با وجود این میزها، زمینه برای انجام کار گروهی توسط کارمندانتان در شرکت را ایجاد میکنید. البته این نکته را هم بگوییم که جابجایی این میزها به دلیل ابعاد بزرگ کمی مشکل است. به همین دلیل توصیه میکنیم قبل از خرید، فضای مورد...
-
چرا باید از مبلمان اداری ارگونومیک استفاده کنیم؟
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 07:08
زمانی که به صورت تمام وقت در شرکتی استخدام میشوید یعنی زمان زیادی را قرار است در فضای اداری سپری کنید. اما آیا برای این زمان فکری برای سلامتی جسمانی خود کردهاید؟ این که چرا باید از مبلمان اداری ارگونومیک در طراحی دکوراسیون اداری استفاده شود دلایل بسیاری دارد. که نتیجه این کار به بهرهوری نتیجه کار شما و در نهایت...
-
تاثیر آینه در دکوراسیون اداری 2023
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 06:03
استفاده از آینه در دکوراسیون اداری و دکوراسیون منازل مسکونی تاثیر زیادی در زیباسازی فضا دارد. نصب کردن آینه در هر فضایی برای منظور خاصی است. به طور مثال نصب آینه در آسانسور برای جلوگیری از افتادن در چاله است؛ زمانی که در آسانسور را باز میکنید در صورتی که طبق عادت خودتان را در آینه ببینید مطمئن میشوید که کابین...
-
استاندارد انتخاب مبلمان اداری مناسب 2023
شنبه 31 فروردین 1398 10:46
اگر صاحب کسب و کار باشید حتما برای انتخاب مبلمان اداری شرکت خود دچار سردرگمی شدهاید. کار سختی نیست اما باید چند نکته را رعایت کنید. اگر بپرسید مبلمان اداری مناسب چه ویژگیهایی دارد قسمتی از این کار را به خود شما میسپارم. چرا که در درجه اول و آخر تصمیمگیرنده شما هستید. اما پیشنهاد میکنیم قبل از انتخاب و خرید این...
-
آشنایی با پارتیشن تک جداره و دو جداره 2023
شنبه 24 فروردین 1398 11:03
پارتیشن دیوارهای جداکننده کاذبی هستند که استفادههای متفاوتی دارند. علاوه بر زیبایی، به فضای اداری شما نظم میدهند. اما باید به جنبه کاربردی بودن آن نیز توجه ویژهای داشته باشید. این که تنها به ظاهر آن بسنده کنید اما انتخاب مناسبی نداشته باشید در واقع بخشی از پول و سرمایه خود را هدر دادهاید. به هرحال انتخاب...
-
چیدمان میز اداری چگونه باید باشد؟ 2023
چهارشنبه 21 فروردین 1398 06:10
محیط کار برای هر فردی دومین مکانی است که پس از ترک منزل روزانه در آنجا وقت میگذراند، پس مهم است که هر فرد محیط کار خود را بپسندد و در آن محیط احساس راحتی کند. اگر غیر از این باشد فرد در شرکت شما دوام نمیآورد و پس از مدتی تقاضای استعفا میدهد. این قضیه به نفع شما نیست. از دست دادن نیرو گاهی جبران ناپذیر است. نیروهای...
-
چه وسایلی بر روی میز کار خود بگذاریم؟
شنبه 17 فروردین 1398 09:47
اساس کار شما میز کارتان است. وقتی قرار است روزانه ساعتها پشت آن بنشینید و به پیشرفت کسب و کار خود فکر کنید اهمیت آن مشخص میشود. به هرحال شما باید ابتدا در محیط کاری خود احساس خوب داشته باشید. برای داشتن حس خوب در محیط اداری کارهای متنوعی میتوانید انجام دهید. برای مثال گذاشتن یک قاب کوچک از عکس عزیزانتان روی میزتان...
-
ویژگی مبلمان اداری ارگونومی
سهشنبه 6 فروردین 1398 09:44
همه روزه حداقل 8 ساعت از زندگی روزمره خود را در محل کارمان سپری میکنیم. اگر به شرایط محیطی خود دقت نکنیم به سلامتی خود آسیب جدی وارد میکنیم. مبلمان اداری جایگاهی است که در طول روز بر روی آن قرار میگیریم و شاید ساعتها فراموش کنیم از جای خود بلند شویم. پس در انتخاب این مبلمان باید حساسیت لازم را داشته باشیم. اگر شغل...
-
عوامل موثر در قیمت مبلمان اداری
پنجشنبه 23 اسفند 1397 09:36
قیمت مبلمان اداری تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر میکند. مبلمان اداری در یک شرکت میتواند فضا را تحت الشعاع قرار کند و متناسب با نوع فعالیت شرکت انتخاب شود. اگر کمی با دنیای دکوراسیون آشنا باشید قدرت راحتتری برای مبلمان اداری مناسب با فضای کاری خود خواهید داشت. همانطور که میدانید فضای اداری شرکت تاثیر متفاوتی بر روی...
-
تفکیک فضا با پارتیشن اداری
پنجشنبه 16 اسفند 1397 08:52
امروزه با افزایش هزینههای اجاره فضای اداری، مدیران شرکتها تصمیم میگیرند از فضاها بهترین بهرهوری را داشته باشند. به طوری که اجاره یک سالن بزرگ و بدون اتاق به صرفهتر از اجاره چند واحد اداری به نظر میرسد. اما آیا قرارگیری همه کارمندان در یک فضا مناسب است؟ مطمئنا در یک شرکت فروش آنلاین کالا، از قرارگیری کارمندان...
-
نحوه انتخاب مبلمان اداری فضای باز
دوشنبه 13 اسفند 1397 06:19
اگر دفتر کار شما دارای فضای باز است، یک فرصت مناسب دارید که از این فضا به بهترین نحو استفاده کنید. فضاهای باز در شرکتها میتواند فضاهای بسیار مثبتی برای استراحت چند دقیقهای کارمندان باشد. شاید دلتان بخواهد قهوه خود را در فضای باز با نفس تازه بنوشید؛ انرژی تازهای بگیرید و ادامه کار خود را پیش ببرید. حتی شما به عنوان...
-
عوامل موثر در انتخاب میز اداری
چهارشنبه 8 اسفند 1397 07:51
انتخاب میز اداری مناسب، پیچیدگیهای خاص خود را دارد؛ اما انجام درست این کار پیچیده، مزایای بسیاری دارد که موجب بهبود کارایی و بازدهی فعالیت کارکنان سازمان میشود. افراد و سازمانهای گوناگون فاکتورهای متفاوتی را برای انتخاب میز اداری مناسب در نظر میگیرند. در واقع میتوان گفت هر کسبوکاری فاکتورهای مشخصی برای انتخاب...
-
آشنایی با میز کار گروهی و مزایا و معایب آن
یکشنبه 5 اسفند 1397 10:50
طراحی دکوراسیون اداری یکی از شاخههای مورد توجه و محبوب در طراحی داخلی است؛ و این روزها به شدت مورد توجه کسبوکارهای گوناگون قرار میگیرد. شاید علت این توجه و افزایش اهمیت طراحی دکوراسیون اداری را بتوان در اثرگذاری آن بر مناسبات کاری، میزان بازدهی کارکنان و در نتیجه افزایش بهرهوری دانست. در این زمینه یکی از موثرترین...
-
چند نکته مهم درباره تفکیک فضا در دفاتر اداری
دوشنبه 29 بهمن 1397 07:43
تفکیک فضا یکی از اصول و مراحل اولیه طراحی داخلی است. در واقع پیش از هر چیزی برای طراحی داخلی دکوراسیون هر فضایی ابتدا باید فضاهای گوناگون را تعریف کرد؛ و سپس به بررسی روشهای تفکیک فضا پرداخت. تفکیک فضا در دفاتر اداری به نسبت فضاهای مسکونی پیچیدهتر است؛ چراکه فضاهای متنوعتری در دفاتر اداری وجود داشته و تعداد کاربران...
-
با چهار ویژگی میز اداری با کیفیت آشنا شوید
پنجشنبه 25 بهمن 1397 11:57
میز اداری پرکاربردترین عنصر موجود در مبلمان اداری است. در عمل کارکنان بیشتر ساعات کاری را مشغول کار روی میز اداری هستند. از این رو استفاده از یک میز اداری با کیفیت و مناسب، مهمترین نکتهای است که برای هرچه کاربردیتر کردن مبلمان اداری سازمان خود باید در نظر بگیرید. در این مقاله وبسایت مکعب گروپ، به بررسی 4 ویزگی مهم...
-
کاربرد پارتیشن اداری شیشه ای
چهارشنبه 24 بهمن 1397 10:59
پارتیشنهای اداری یکی از عناصر اصلی طراحی دکوراسیون اداری مدرن هستند. این پارتیشنها میتواند در تقسیم بندی و ایجاد فضاهایی مفید و تازه بسیار موثر بوده و کاربردهای جدیدی را برای بخشهای مختلف دفتر کار شما تعریف نمایند. پارتیشنهای اداری انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به کاربردهایش با هدفی خاص مورد استفاده قرار...
-
انتخاب مبلمان اداری اتاق انتظار
چهارشنبه 17 بهمن 1397 08:44
مبلمان اداری را باید عنصر اساسی تشکیل دهنده دکوراسیون اداری دانست. هر بخشی از دکوراسیون اداری نیز بر مبنای نیازهای آن بخش طراحی و اجرا میشود. یکی از بخشهای مهم و در معرض دید دفاتر اداری، اتاق انتظار است. اتاق انتظار فضایی است که مراجعان دفتر کار شما در آنها حضور پیدا میکنند. این فضا برای کسبوکارهایی که دارای...
-
انتخاب میز کار مناسب برای دفتر کار خانگی
دوشنبه 15 بهمن 1397 12:29
این روزها بسیاری از افراد به عنوان آزادکار (Freelancer) یا دور کار و در خانه خود مشغول کار هستند. با ظهور تکنولوژیهای مدرن ارتباطی و فعال شدن کسبوکارهای بزرگ در فضای دیجیتال، این شیوه فعالیت بیش از پیش رشد کرده است. هیچکس منکر مزایای بسیار زیاد کار در خانه نیست؛ اما بسیاری از افراد در تجربههای نخست خود دچار مشکلات...
-
آیا میز اداری کلاسیک هنوز انتخاب خوبی است؟
شنبه 13 بهمن 1397 12:54
این روزها رویکرد بازار دکوراسیون اداری به سمت محصولات مدرن است. سبک جدید سازماندهی شرکتها، فرم تازهای به دفاتر اداری آنها داده است. فرمی که استفاده از میز اداری مدرن را در مقایسه با میز اداری کلاسیک بهصرفه و جذاب میکند. اما در این بین هنوز بعضی از افراد به سبکهای کلاسیک دکوراسیون اداری و میز اداری علاقمند هستند....
-
سه ایده خلاقانه طراحی فضا با پارتیشن اداری
یکشنبه 7 بهمن 1397 07:56
پارتیشنهای اداری اثر زیادی در طراحی فضا دارند. این پارتیشنها میتوانند تنوع زیادی به فضا بخشیده و الگوهای متفاوتی را برای محیط کار شما ایجاد کنند. تصور اولیه این است که پارتیشنهای اداری نوع تازه و مدرنی از دیوارها هستند. در حالی که کاربرد کلی پارتیشنهای اداری بسیار متنوعتر از این است. به عبارتی یکی از کاربردهای...
-
دکوراسیون اداری مناسب برای افراد درونگرا و برونگرا
پنجشنبه 4 بهمن 1397 07:12
سالهاست که نقش دکوراسیون اداری در افزایش کارایی و بهرهوری نیروی کار مشخص شده است. همه ما به خوبی میدانیم که فعالیت در یک محیط کاری مناسب تا چه میزان در افزایش روحیه، حفظ انرژی و افزایش تمرکز موثر است. ویژگیهای مختلفی باعث میشود که یک محیط اداری به فضایی مناسب برای فعالیت کاری تبدیل شود. یکی از این موارد که باید...
-
آشنایی با پارتیشن اداری متحرک و مزایای آن
سهشنبه 2 بهمن 1397 13:55
از عمر پارتیشنهای اداری نزدیک به چهار دهه میگذرد. در طی این سالها پارتیشنهای اداری تغییرات زیادی را تجربه کردهاند. در سالهای اولیه طراحی و تولید پارتیشن اداری، استفاده از آنها بر مبنای ایجاد فضاهای خصوصی و کوچک برای هر کارمند بود. این فضاهای خصوصی اگرچه مزایای بسیاری داشتند؛ اما مشکلاتی را نیز پدید آوردند. اما...